Klasa 3C dzielnie realizuje projekt Archi – Przygody. Jego kolejnym etapem był spacer badawczy. Dzieci pod kierunkiem architektki Agnieszki Gacek wybrały się do parku w Brzeszczach, by znaleźć odpowiedzi na szereg pytań dotyczących tego miejsca: Jakie kolory, kształty, materiały, elementy przyrodnicze  występują w parku? Jakie są wrażenia słuchowe i węchowe? Czy miejsce jest przyjazne? Co wiemy na temat jego historii? Jak może wyglądać w innej porze roku, przy innej pogodzie? Następnie poznali metody dokumentacji miejsc – w ruch poszły ołówki i kartki. Dzieci namalowały plan parku, jego otoczenie i wyposażenie. Nie zabrakło również tekstur oraz skarbów parkowych: kamieni, patyków, liści i kasztanów. Z wykonaną dokumentacją wróciły do klasy i sporządziły plany parku  czyli tzw. inwentaryzację. Jeśli cokolwiek stałoby się z brzeszczańskim parkiem, przy pomocy zebranych skarbów oraz rysunków, będziemy w stanie go otworzyć 🙂 Przed nami kolejne zajęcia na których poznamy pojęcie skali i proporcji, a naszym głównym materiałem będzie…plastelina! Już nie możemy się doczekać 🙂

Archi – Przygody #2 Spacer badawczy klasy 3C